Problemen met het ontvangen en opzetten van gesprekken
Incident Report for Trimessa
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Apr 26, 2024 - 09:44 CEST
Monitoring
Het verkeer is hersteld en wordt in monitoring gehouden.
Posted Apr 25, 2024 - 15:47 CEST
Identified
Het verkeer is gedeeltelijk hersteld de leverancier werkt verder aan volledig herstel. We blijven de situatie monitoren totdat alles volledig hersteld is.
Posted Apr 25, 2024 - 15:25 CEST
Update
Het probleem is nog altijd in onderzoek. De geschatte oplostijd is momenteel onbekend. Onze leverancier werkt eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Wij zullen een update plaatsen zodra er meer bekend is.
Posted Apr 25, 2024 - 14:43 CEST
Investigating
Op dit moment loopt er een telefonische storing. Onze leverancier is op dit moment bezig om te onderzoeken wat er aan de hand is.

Zodra er meer duidelijkheid is zullen wij deze status page updaten.

Voor vragen kunt u ons mailen naar: support@trimessa.nl
Posted Apr 25, 2024 - 14:10 CEST
This incident affected: VoIP (Telefonie) (3CX centrale, Xelion centrale, SIP (verkeer)).